Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

tentaångest

Av Sara - 16 februari 2009 22:37




Ja....man är kanske inte världens lyckligaste just nu, hehe.

Dagarna går åt till tentaplugg/och de vanliga vardagsbestyren

förstås/, på kvällarna är jag som en zombie och på nätterna

drömmer jag konstiga drömmar och svettas.


Saknar min blogg ibland. Och nu kände jag att jag var tvungen att

slänga in ett inlägg iaf =P

Idag har jag pluggat med tjejerna på skolan.

Imorgon blir det en snabb visit i Birsta för att byta ram på en av

tavlorna, innan jag kör igång med läsningen igen.

På onsdag ska min studiegrupp vara på KTC på sjukhuset för

lite etik och praktiska övningar. På kvällen skjutsar vi Emlan

till mormor och morfar, så jag kan plugga det sista i lugn och

ro på torsdagen....Usch vad jag kommer att sakna henne!

8.00 på fredag är det tenta-dax. Vi har tid tills kl. 13.

Sedan far jag och Christian och hämtar hem Emmy igen.

Ja, så ser min vecka ut.....Nån som är avundsjuk? Nee...=P


Annars så går jag in i v. 15 nu...Imorgon tror jag. =)

Ibland brukar jag visa magen för Emmy och säga att det

ligger en bebis därinne. Hon fattar väl inte eftersom hon är

så liten, men hon klappar alltid på magen då och sedan gosar

hon upp sig i mitt knä och pussar på den =)

Min älskling!! <3

 
 
cecilia

cecilia

16 februari 2009 22:53

hon kanske inte fattar att det just en bäbis där inne men hon märker att det är något på gång och dt är hennes sett att visa det på att hon förstår..

http://cecylia.bloggagratis.se

 
maijsan

maijsan

17 februari 2009 10:15

oh du verkar ha fullt upp.. glöm inte bort att vila mellan varven också!! :) KRAM!

http://mmmaijsan.blogg.se

 
josephine *Elikas mamma*

josephine *Elikas mamma*

17 februari 2009 12:06

Visst är det mysigt när dom små klappar magen & pussar den =)

http://www.wwwmammatillelika.blogg.se

 
Malin

Malin

17 februari 2009 19:05

Ja, jag har gått över tiden...12e var det sagt, men inte blev det så inte :(
Va till mvc idag igen (1-2ggr/v nu...) å idag vägde jag 103,6kg det är juh tamefaan heeelt galet. Stackars denna kropp...hur faan komme jag se ut när jag inte har nån bebis i magen som töjer ut skinnet då? Kommer juh bli fruktansvert :(

http://hazzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards