Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

en snabbis har vi väl tid med? =P

Av Sara - 26 februari 2009 20:50



Jorå...en snabblogg innan det är dax att sova

hade jag tänkt unna mig en kväll som denna.

Har gjort ett gäng spännande/mindre spännande

upptäckter de senaste dagarna:


* Anatomi och fysiologi är inte min starka sida

* Emmy verkar ha dragit på sig ännu en förkylning

* jag har gått upp mer i vikt

* man bör inte tatuera sig vare sig man är gravid eller ammar

  (what a shame!)

* det är trevligt med studiebidrag, stämplingspengar OCH lön

* bebis hjärtljud ligger runt 154-155 slag/min.

* kaffe med låglaktos-mjölk är gott!

* jag har förälskat mig i gröna, sura äpplen

* trött, is my middlename, men jag ska fixa det!

* vintern är inte över än, trots att man hade börjat hoppats

* Christian är världens bästa sambo, för det mesta ;P

-----------------------------------------


Imorgon ska jag plugga så ögonen blöder.

På lördag är det barnkalas på Alnö.

På söndag blir det mer läsning, inför det kommande

examinationsseminariet på måndag.

Nu ska jag prata lite med C som nyss kom hem..../S

 
 
maijsan

maijsan

27 februari 2009 10:09

Ja ibland gör man sådana spännande upptäckter om sig själv eller andra... :) Gröna sura äpplen var det bästa jag visste de första 18 veckorna! Nu är det apelsin! Just love it :) Hoppas lillan kryar på sig snart och får vara frisk... mkt förkylning hela tiden tror ja!! Ja tänk om våren kludne vara här, pÅ RIKTIGT! vad underbart det vore! Kämpa på med ksolan, kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Malin

Malin

27 februari 2009 14:48

Tusen tack :)
Så skönt att äntligen få vara hemma.
Va lite jobbigt där på tisdagen, men jag uppdaterar ev om det senare. Nu är jag bara lycklig :)

http://hazzel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards