Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

det är någonting på gång..

Av Sara - 12 augusti 2009 08:15



Vaknade kl. 01.40 inatt av att vattnet gick.

Väckte Christian som hjälpte mig att ta mig upp

utan att orsaka vattenskada på sängen,hehe.

Sedan ringde jag förlossningen och fick komma upp

och göra en ctg-kurva. Allt såg bra ut, och vi fick åka

hem och invänta starkare och mer regelbundna värkar.

Har bara sovit ett par timmar nu på morgonen.

Vaknade av att jag hade ont, plus att det rinner vatten hela tiden...

Ingen outhärdlig smärta ännu iaf. Ska vara tillbaka på sjukhuset

kl. 15, om det inte händer nått tidigare.

Känns lite overkligt nu då det väl börjar hända saker.

Hoppas bara att bebis mår bra nu och att jag klarar av allt

trots min enorma rädsla för allt vad nålar och smärta heter =P


Återkommer /S

 
 
Erika

Erika

12 augusti 2009 09:15

Spännande! Stort lycka till! =) Kram.

http://erikabergman.blogspot.com

 
Malin

Malin

12 augusti 2009 12:39

Tänker på dig gumman.
Hör gärna av dig, eller be Chricke höra av sig när det händer nåt :) Väntar med spänning!!! Kram kram kram!!!!

http://hazzel.bloggagratis.se

 
josephine, Mamma till Elika & nick

josephine, Mamma till Elika & nick

12 augusti 2009 12:52

Åh... Vad spännanade LYCKA TILL!!!! :-)

http://www.wwwmammatillelika.blogg.se

 
mia

mia

12 augusti 2009 12:57

Vad spännande! Lycka till! :)

http://marinaevelina.blogg.se

 
Veronica

Veronica

12 augusti 2009 13:54

Åh!!! Lycka till nu!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Maijsan

Maijsan

12 augusti 2009 18:00

men jösses vad är det jag läser, SPÄNNANDE!!! det kommer gå super bra. Kanske är bebisen redan här i skrivande stund :) KRAAAM!

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards