Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

tvåbarnsamman =)

Av Sara - 17 augusti 2009 19:29



Den 13 augusti kom han till världen..Emmys lillebror,

som ännu inte fått nått namn =)

En liten plutt på 2776 g. och 48 cm.

Förlossningen gick bra, även om jag trodde att jag skulle

dö då de kopplat det värkstimulerande droppet, hehe.

Var ju även rädd för att spricka, och nu sitter man här

och är sydd med 14 stygn..Men vad gör det?!

Det var verkligen värt all smärta, och så här i efterhand

tycker jag inte att det var i närheten av det skräckscenario

som jag målat upp.

Barnmorskan som jag hade under förlossningen var helt underbar

och hjälpte mig verkligen igenom hela processen.

Det gjorde även Christian <3

Tusen tack till alla som messat och hört av sig för att gratulera,

samt våra respektive familjer som ställt upp på alla sätt och vis

nu då vi legat kvar på sjukhuset. (Kom hem igår)

Uppdaterar mer sedan.

Idag fyller jag 29 år också...1 år kvar till 30 =P

Återkommer m. bilder och sånt nån annan dag =)  /S

 
 
Erika

Erika

17 augusti 2009 20:51

Et stort grattis till lillebror! =) Bra jobbat!
Grattis på födelsedagen också. Sköt om er. Kram!

http://erikabergman.blogspot.com

 
Ingen bild

Andreas Fahlén

18 augusti 2009 19:27

STORT Grattis till pojken =)
och på födelsedagen :)

 
Malin

Malin

18 augusti 2009 19:48

Va skönt att du fick en bra förlossnings upplevelse :) Tror det gör att man blir mycke lugnare mot familjen tiden efter oxå :) Hällsa grattis t ill C & så hörs vi när ni landat lite :)

Kram kram!!

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maijsan

18 augusti 2009 19:55

GRAAAATTIIISSSSS (en dag efter) på födelsedagen & meeeega grattis till lilla sonen :) hoppas på att få se en bild snart :)stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards