Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

mysbyxa

Av Sara - 31 augusti 2009 20:30



Igår på förnatten hade Philip ett par skriktimmar, som kändes

oändliga. Det tär verkligen att vyssa, amma, byta massor av

bajsblöjor, torka kräks etc. Och samtidigt höra honom skrika

pga magont. Christian hjälpte mig, men jag kände mig bara

så himla trött och less/ledsen att vi började tjafsa om typ ingenting.

Fatta vad brydd jag blev då han och Emmy kom hem efter en tur på stan

idag, och han hade köpt kläder till både Emmy och mig!! =)

Ett par mjukbrallor fick jag. Grå, och underbart sköna. Jag som

alltid annars har jeans, oavsett vad jag ska göra, hehe.

Världens bästa sambo <3


Anna har varit hit en sväng idag också..alltid lika trevligt.

Sedan har vi hunnit med en tur till Ica förstås =P

Imorgon ska Emmy på dagis. (Hon går 15timmar nu, fördelade

på tre dagar i veckan) Och jag, Christian och Philip ska uträtta

ärenden på stan. Bl.a ska vi lämna in Philips papper på Skatte-

verket..Ska även försöka mig på att göra köttfärsbiffar igen.

Det förra försöket gav inget vidare resultat, haha. Så jag hoppas

på bättre lycka imorgon.


Nu är båda barnen badade och nattade. Jag passar på att sitta

här en stund innan det är dax för sista kvällsamningen innan

"nattpasset" =P Återkommer m. bilder imorgon /S

 
 
Linn

Linn

31 augusti 2009 20:49

Jättefin blogg! Ska följa den : )

http://www.lliinnsaan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards