Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sara - 3 december 2009 21:34



Imorgon:


Jag ska klippa mig. Tunna ur, toppa och

skaffa mig en lugg. Hellugg eller annan lugg?

Hellugg känns svårt då jag har en snebena redan.

Kommer att krävas mycket tid och produkter(har inget

utav detta just nu) för att få det snyggt..Fast

det är ju väldigt fint...Blir verkligen en helt ny frisyr då.

Jag har inte haft så på typ 20 år, så det vore lite kul.

Jaja....vi får se hur det blir.


Emmy ska åka till mm & mf IGEN! Tycker hon jämt är där

nuförtiden. Men hon är ganska bestämd av sig, och har hon

väl bestämt sig för ngt, så är och blir det så.

Med vissa undantag naturligtvis =)

Idag var hon ju gullig också. Philip slog huvudet i bordet

då han satt hos Christian.Han började naturligtvis storgråta.

Och plötsligt började Emmy också att gråta.

(Hon som annars brukar trösta  P då han gråter)

- åå..ojoj..Philip slog sig, grät hon. Och var jätteorolig för

hans skull. Lillpluttan! <3



Idag har jag iaf. promenerat till och från dagis.

Friskluft är skönt! =) Men ikväll har jag ätit en massa

onyttigheter som glass och pepparkakor, samt druckit glögg.

Att man inte bara kan vara nyttig en endaste dag! =/

Nu ska jag ta en dusch, innan jag stupar i säng.

För att "bara vara hemma" hela tiden, är jag sinnessjukt trött! /S



Av Sara - 3 december 2009 11:05


Bilder fr. gårdagens fotosession ;)


      

mammas pojke =))


  

pappan <3

Ovido - Quiz & Flashcards