Alla inlägg den 7 december 2009

Av Sara - 7 december 2009 23:29


Dagen idag: Förmiddagen= Klipp och klistra.

Nått som Emmy älskar. Samt att vi sjöng en massa sånger

tillsammans. Efter lunch kom mm & mf förbi. De hade fixat

vår julklapp till Emmy, och min mamma hade köpt ett par

söta, rosa HelloKitty-vantar m. bollar på =)

Tack, mamma och pappa!

Då de hade åkte, for vi till Matfors för att göra klart med

papperen till Christians visum...Jävligt krångligt det där =/

Vi fick middag, och Karin och Malin hjälpte oss att passa

barnen, så vi kunde koncentrera oss på att fylla i en massa

blanketter etc. Guld värt<3


Imorgon ska C till tandläkaren, samt fixa det sista innan han

ska ner till Stockholm för ett möte på ambassaden.

Jag och P ska umgås m. Sondra =)


Har så jäkla mycket som skulle behöva göras:

* städa(som vanligt)

* handla födelsedagspresenter

* handla julklappar

* rensa i lådor, garderober och skåp

* rensa bland Emmys leksaker

* leta fram kläder(som Emmy haft) till P

* storhandla..igen

* hämta ut mitt paket på IcaEttan

* boka tid på BelleVisage

...etc. etc.


Måste nog börja beta av listan snart..annars kommer

jag inte att hinna med mig innan jul. /S

Ovido - Quiz & Flashcards