Alla inlägg den 13 december 2009

Av Sara - 13 december 2009 22:28



ja, nu tar jag ett bloggbreak, på obestämd tid.

(Kommer dock säkert att vilja uppdatera med

bilder lite nu och då.)

Känner att jag har för mycket att tänka på

och reda ut, innan jag kan sätta mig ock skriva

UTAN att det ska bli en massa känslomässigt

dravel med negativ klang...


så...Hejdå, på ett tag! /Sara

Av Sara - 13 december 2009 20:28



Jepp...idag blir lilla sonen hela 4 månader.

Tiden går verkligen fort på vissa plan, medan

den står som stilla på andra...hm..


Igår var jag och barnen till Erikslund en sväng,

medan Christian hjälpte till i Malins och Robbans

lägenhet. Han ska visst dit imorgon också..och på

fredag...

Idag har vi hälsat på svärmor och svärfar i Matfors. =)

*

*

Imorgon är Emmy ledig fr. dagis, som alltid på

måndagar, men vi ska dit så hon får vara med i

Lucia-tåget. Hon äver för fullt här hemma på alla

sånger dom ska sjunga, hehe. Skitsött!

Mina föräldrar, C´s föräldrar samt Malin ska också

dit och kika. Ska bli mysigt, och skoj att se <3

*

ja just ja...Philip håller på att få sin första tand!! Stort! ;)

  

min älskade son <3 <3 <3


Ovido - Quiz & Flashcards