Alla inlägg den 24 december 2009

Av Sara - 24 december 2009 21:47


       


          


      

...i väntan på tomten!


Och då tomten kom, blev Emmy lite blyg och parkerade sig

i pappas trygga famn =P


      


Emmy blev jätteglad för alla fina julklappar =)

      


         ..och vi andra också förstås!


    

Emmy och Christian fiskar =)

*

*

Hittade även några gamla bilder på pappas dator:


    

jag och Christian, då vi var i Stockholm förra hösten


    

min pappa, liten Emmy och jag


      

några bilder då mina föräldrar var med Christians föräldrar på Hitra

där Tommy och Karin har sin stuga.

*

*

Barnen har varit vakna tills för bara en liten stund sedan.

Jag och Christian ska kolla på film nu.

Idag har vi varit förlovade i 3 år också! Tiden går fort då

man har roligt,hehe. 

Jag är nöjd med dagen. Fick god mat och fina julklappar

av mamma och pappa. Och vi hade trevligt.

Tusen tack, kära föräldrar =)

Imorgon åker vi till Matfors och firar lite till, med fam. Nordström.


Hoppas Ni också haft en fin julafton!




Ovido - Quiz & Flashcards