Alla inlägg den 27 december 2009

Av Sara - 27 december 2009 14:34



Hade ju sagt att jag skulle åka till Birsta idag

för att se om jag kunde fynda lite på rean.

Men jag orkar verkligen inte. Jobbigt att hitta parkering,

 trängas med en massa shoppinggalna människor, stå i kö

till varenda kassa...Nä...Känner inte att det är värt det!


Emlan huserar just nu i Matfors hos farmor och farfar.

Hon åkte dit igår, och ska stanna tills imorgon.

Mysigt för henne, och lite paus för mig och C.

Philip tillät oss ligga kvar i sängen tills 10.20 imorse =)


Idag har jag iaf. hunnit med att skotta fram bilen, medan

Christian lagt in alla räkningar för bet. En jäkla sur-månad

blir det för oss. Tur att man fick pengar i julklapp så man

kan betala försäkring på bilen etc*s*


*

Ovido - Quiz & Flashcards