Alla inlägg den 7 december 2008

Av Sara - 7 december 2008 23:15


Sov till 14.30 idag. Välbehövligt.

Nästan direkt efter att jag klivit upp

fick vi besök av svärföräldrarna. Vi fick hemlagad senap

och filmjölksbröd. Gött! Jag skyndade mig att göra en kladdkaka

också. Trevligt med besök =)

Till middag gjorde C och jag fläskfilé, pot.gratäng och

hallumi.Och Christian hade köpt en BBQ-sås som var jättegod!



Har laddat upp några andra bilder också, :


fr. Emmys och min senaste promenad

paus vid Sticksjön


Fin-Malin käkar hårdbrö =)

några av Emmys pepparkakor som hon bakade på dagis i fredags


bild fr. igårkväll

och en bild från ikväll.

**********************************


Av Sara - 7 december 2008 02:30


Hittills har det varit en hektisk natt!

Och så har den personal som eg.

skulle avlösa mig nu på morgonen ringt- Hon hade blivit

sjuk,och eftersom det bara är en personal som börjar 6.45

och de andra börjar 7.30, så kommer jag att få arbeta över

minst en halvtimme..Ska nog gå bra, även om man är rätt

nöjd efter en sån här natt-

Blir fint med lite övertid iallafall =)


För övrigt har Emlan gått och blivit förkyld igen.

Hade jättesvårt att sova, innan jag skulle iväg igårkväll.

C gav näsdroppar, men då vi pratade m. varandra innan

han skulle går och lägga sig, så var hon fortfarande täppt,

och rosslig och hostig =/ Trist. Hoppas hon slipper den

höga feber hon brukar få.../S

Ovido - Quiz & Flashcards