Alla inlägg den 21 december 2008

Av Sara - 21 december 2008 20:14



Att sova nån timme under dagen är tydligen

ett löjligt påhitt, om man heter Emmy Nordström.

Idag blev det knappt 30 min. vila, i bilen.

Fattar inte hur hon orkar!? För under sin vakna

tid är hon verkligen igång hela tiden också.

Fast hon har faktiskt blivit mer "mammig" nu,

till min stora förtjusning.Det är SÅ mysigt! =)


Idag har vi hunnit med en tur till Birsta, som sagt.

Lunch, och den sista shoppingen före jul.

Ikväll kom svärföräldrarna förbi på en kopp kaffe.

Imorgon ska jag träffa Anna på förmiddagen,

Emelie efter lunch, och Lina.S på eftermiddagen.

Fullt upp. Och på tisdag ska det jobbas natt.

Ja, och sedan är det ju julafton! =)


Jag är proppmätt!! Har i vanlig ordning käkat en massa

nu på kvällen. =/ MÅSTE sluta med det. Snarast!

Fast innan jul är det väl iofs ingen idé, hehe.

Nu ska jag röja undan i köket innan jag duschar av

min ny-feta kropp *s*

Blir säkert sent ikväll också, så det är ingen idé att

jag skriver nått annat. =P


Föresten: MALIN; DU måste anta utmaningen, eftersom

               varken Lotta eller Maijsan orkar =P Annars får du

               inga julklappar..Bara så du vet! hehe

Återkommer.............../S

old

Av Sara - 21 december 2008 00:10


Den här utmaningen finns typ överallt

förutom i MIN blogg. Och så här 00.10 på

en lördag/början på söndag, ska jag se till

att den finns även här. Plus att jag naturligtvis

ska se till att den hamnar hos t.ex Malin, hehe.

Here it goes:


REGLER:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker

om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv

i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...


Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...




1. Jag har inte sovit på min vänstra sida på 10 år, pga ett felläkt

nyckelben som jag bröt då jag var 18


2. Jag kan inte dansa

Min kropp kan inte röra sig till musik,

och absolut inte i samspel med en andraperson!


3.  Jag Har Inte druckit alkohol på snart 3 år


4. En av mina favoriträtter är leverstuvning.


5. Det tar en evighet för mig att fila mina naglar

eftersom dom måste vara exakt lika långa/lika formade osv.


6. Jag MÅSTE ha Emla-kräm om jag ska

lämna blodprov eller få dropp.

Är extremt nålrädd!


Nu utmanar jag:

Malin

Lotta

Maijsan


********************

Ovido - Quiz & Flashcards