Alla inlägg den 12 december 2008

Av Sara - 12 december 2008 15:58



Vilken seg dag...Och mycket snö-

Här jobbas det för fullt, fast inte just nu.

Nu har jag lunch/rast. Annars är det väl bra,

förutom lite magont, men det verkar som om jag

får leva med det *s*


Hann röja upp lite i köket hemma på förmiddagen

iallafall, samt att jag skickade ut Christian att slänga

alla gamla tidningar som vi samlat på oss.

Imorgon ska jag fortsätta att städa lite, och förmodligen

klä granen =) Får se om mina föräldrar dyker upp också

eller hur det blir..

I dag kom Christians ena julklapp m. posten.

Ett spel som han valt själv, så det är ingen hemlis.

Gick himla snabbt från att jag beställt det, måste jag säga.

Tror jag skickade beställningen igår eller i förrgår.


Nä..nu ska jag se om min onda mage pallar en till kopp

kaffe =/  Ha en trevlig helg allihop! /S

Ovido - Quiz & Flashcards