Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sara - 13 december 2008 21:48



Jag fick sovmorgon tills strax efter 10 imorse.

Skönt, förstås =) Sedan har vi faktiskt inte gjort

många knop. Emmy är dunderförkyld och smågnällig

och jag har ont i hals och mage...Trist.

Det vi gjort mest av idag, är att stoppa i oss

en massa mat, hehe.


Ikväll somnade jag i soffan medan C nattade Emlan.

Vaknade nyss och var törstig. Ska dricka lite thé,

ta ett par alvedon och ge Emmy näsdroppar innan

jag kryper ner i sängen "på riktigt" ...

Imorgon ska Christian få sova ut, hade jag ju tänkt.

Hoppas på en bättre dag imorgon, då vi ska på födelsedags-

fika hos M & R .


13 dec. 2007


13 dec. 2008


Vilken skillnad va?! =) Ingen tärna i dag dock..det får vänta

tills luciafirandet på dagis på måndag..om hon är frisk.

Grå tröja även i år iallafall *s*.

Och ännu en gång ser jag ju vilket stort behov vi

har av en ny kamera...Är så trist att bilder som skulle kunna

vara så fina, har världens sämsta kvalitet =/


Nä, nu ska jag gå och lägga mig...Har sådär förkylningsont i kroppen

och huden ömmar..Ja ni vet ju hur karlar är då dom är förkylda:

Och precis så är jag också!! ;)

Åter imorgon! /S




Ovido - Quiz & Flashcards