Alla inlägg den 20 december 2008

Av Sara - 20 december 2008 23:41



Se rubrik: Ja, inte är det jag iallafall.

Jag har druckit en massa kaffe under kvällen,

tagit en dusch, och nu har jag hamnat här igen.

(Att man aldrig kommer i säng i skaplig tid!??)

Nä, det är vår dator som är trött som f*n.

Då blir jag lite "småless".Jag som älskar att läsa

bloggar och kolla på en massa kläder på nätet då

jag har en stund över.*s* Men när det segar så här

blir man ju bara irriterad...hm..ja..bara så ni vet.


Ska iaf. lägga mig bredvid Emmy nu snart.

Imorse vaknade jag av att hon kastade

båda sina nappar i ansiktet på mig..Ajj! Hon kastar rätt

hårt för att vara 16 månader faktiskt, hehe.

Hoppas på att hon tar en ordentlig sovmorgon imorgon

och att hon låter bli att väcka mig lika brutalt som idag =)

Imorgon blir det Birsta. Varför blir man aldrig riktigt klar

med julklapparna?! Jaja..kan ju vara kul att hitta på nått

iallafall..Och käka lunch förstås.=))


Av Sara - 20 december 2008 19:15



Ja...Emmy sov typ bara 20 minuter förut. Gah!!

Först för en halvtimme sedan, efter

en promenad, kvällsfika och en dusch, lyckades C få henne

att somna. Tror hon blir lite småspeedad av Bricanylen, så

man kan ju hoppas att vi kan sluta ge henne den snart =P


Idag har vi verkligen inte gjort mycket..Fast det har varit skönt

att bara vara hemma också. Jag är ju så jäkla trött hela tiden.

Imorse fick jag sovmorgon, så imorgon är det Christians tur.

Bäst jag tar ett bad snart och sedan hoppar i säng, om jag

ska orka, hehe. /S



Av Sara - 20 december 2008 13:48


********************************************

Härom kvällen, då Micke hälsade på


Och bilder från idag, då vi bakat pepparkakor och

lyssnat på julmusik =)





*******************

Nu ligger Emmy och sover, efter att ha varit extremt

grinig/övertrött. Själv har jag inget speciellt att skriva

om just nu, så jag återkommer ikväll kanske..

Ha en bra helg allihop =)

Ovido - Quiz & Flashcards