Alla inlägg den 24 december 2008

Av Sara - 24 december 2008 06:13



Snart får jag åka hem.Jippi!!

Efter en dusch och lite sömn är jag

redo att fira jul...Emmys 2a jul =)


Som alltid strax innan jag slutar på

morgonen, känns det som om jag skulle

kunna vara vaken i ett sträck,tills kvällen.

Men det misstaget har jag gjort allt för

många gånger.På eftermiddagen har jag blivit

tvärseg och hamnat i nått konstigt, zombiaktigt

tillstånd, och sedan har det tagit minst två dagar

innan jag blivit människa igen, hehe.

Nä, jag ska lägga mig då jag kommer hem...Vet ju

att jag kan somna hur lätt som helst bara jag har

bestämt mig för att sova =P

Men senast 12 ska jag kliva upp. Så det så!


Hoppas Ni får en riktigt fin jul! /Sara



Av Sara - 24 december 2008 01:25



Julafton:

* slutar jobba 07.00

* åka hem och kramas m. Emmy

  och kanske ge henne tidig julklapp

* sova!

* kliva upp ca. 12.30

* ta en dusch, göra oss iordning

* packa ihop alla julklapparna

* åka till Matfors runt 14tiden


*********************************


Juldagen:

* hoppas på att Emmy vill ha sovmorgon

* packa skötväskan, etc. 

* äta lunch hemma

* INTE glömma julklapparna

* åka till Erikslund runt 13tiden


Ovido - Quiz & Flashcards