Alla inlägg den 28 december 2008

Av Sara - 28 december 2008 06:03



Om du läser detta innan du åker till Birsta:

Kicks har tydligen 50% på en massa saker..

Bl.a dom där presentförpackningarna m. parfym =)

Undrar om du kanske kan köpa en åt mig?


Nån av dessa isåfall ;)


  DiorAddict      Burberry



     ArmaniCode Hypnose


      DKNY Red Delicious   RalphLauren

Av Sara - 28 december 2008 01:00



.....NOT so good!! =/

Har varit jävulskt mycket på jobbet

hittills. Folk som ramlat etc. Hoppas verkligen

på att slippa fler incidenter under de 6 timmar

jag har kvar på detta nattpass.


Annars då?? Fortfarande trött efter julhelgen.

Inte pga festande förstås. Men efter allt rännande

hit och dit, och all mat som står mig upp i  halsen

är jag uppriktigt överlycklig att helgen är över nu.

Nu dröjer det ett helt år tills nästa gång, och det

känns alldeles lagomt.


Min nya diet, dvs en extra middag(ev.chips/pstbågar)

strax efter 22 på kvällarna, har resulterat i ständiga

hungerkänslor och några extra kilon minsann =P

Från att ha vägt 39 kilo så har jag gått upp till

lite mer hälsosamma 42,5 kilo =)

Just nu är jag grymt sugen på en french hotdog..

Kanske åker förbi Shell på hemvägen imorgonbitti

och trycker i mig en sådan,hehe.

Nä..nu ska jag återgå till arbetet. Tjoho.

/S




Ovido - Quiz & Flashcards