Direktlänk till inlägg 10 december 2009

förlamande trötthet

Av Sara - 10 december 2009 18:45



Igår var en rätt bra dag....Gick även på ett möte på

kvällen. Otroligt givande och mysigt.. Det blir fler

sådana framöver! Sov faktiskt riktigt bra inatt.


Idag har jag lunchat med Malin fr. min förra klass

på Miun. Jättetrevligt. Hann även med att prata

en massa, samt shoppa lite. Jag köpte ett par leggings

till Emmy och en skjorta och en tröja som P ska ha

på julafton =) Sedan har jag beställt ett par leggings

m. kjol fr. Lindex till Emmy. Det fanns inga storlekar

kvar här i Birsta men det gjorde det då jag kollade på

nätet OCH där var det också rabatt så det kostade bara

80 spänn. Kanon!

Träffade även Anna och lilla Frida en snabbis på BC.

Tiden gick fort, och sedan åkte jag och hämtade hem Emmy

från dagis. Hon hade bakat lussebullar som hon bjöd på

då vi kommit hem <3


Just nu håller Christian och Emmy på att bada. P ligger

och sover, men ska snart väckas för kvällgröt och blöjbyte.

Jag är trött. Trött trött trött. Psykiskt trött...

Känner mig nästan handlingsförlamad vissa stunder. Baah! =(


Nu vaknade Philip.

Återkommer............../S



 
 
jess

jess

11 december 2009 11:30

du jag vet knappt om arslet sitter fram eller bak.. sån jävla bök så vi få se vart vi hamnar haha

http://bloggwww.theshedevil.blogg.se

 
eleonor

eleonor

11 december 2009 11:40

Jag vet hur det känns, tänker på dig.

http://www.ellastrandell.blogg.se

 
Veronica

Veronica

11 december 2009 23:17

Tack :]
För en gång skulle skrev jag nåt positivt.
Usch, jag känner mej oxå helt psykiskt trött. Denna årstid brukar aldrig va kul för min del. Hoppas det går över snart!

Vart ska ni fira jul? :]

http://ceekay.bloggagratis.se

 
malin

malin

12 december 2009 12:44

Bara kläder till Emmy kvar då. =) hihi

http://mnordstrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards