Direktlänk till inlägg 22 december 2008

nedräkning

Av Sara - 22 december 2008 22:15



Nu är det snart jul igen..på riktigt!

Bara två dagar kvar. Helt sjukt. Åren

går verkligen fortare ju äldre man blir ;)


Idag har jag haft en trevlig dag. Emmy har varit

på bra humör hela dagen- Anna och Pontus kom och

hälsade på oss på förmiddagen. Efter lunch tog jag

faktiskt bussen ner på stan.(Orkade inte skrapa rutor

och leta parkering=P Väl där mötte jag upp Emelie och

gav henne julklappen från Emmy, C och mig. Vi gick på

stan en stund, innan Lina ringde.

Verkligen jättetrevligt att träffa henne. Vi tog en fika

på Charm och p r a t a d e =) Vi har ju trots allt känt varandra

i snart 25 år. Huu..vad gammal man är *s*

Då jag kom hem gjorde vi god middag bestående av pasta

och kyckling. Emmy åt som en häst...som vanligt. Hon skulle

kunna äta dygnet runt om hon fick, haha.


Senare, medan jag badade henne och gav henne kvällsgröten

gick C ut och skottade parkeringsplatsen och tog bort all snö

och is på bilen..Så när jag skulle åka och handla var det bara att

sätta sig i och köra. Vilken underbar sambo jag har =)

På Ica Maxi var det kaos. Folk är rent ut sagt GALNA. Usch!

När jag kom hem sov Emmy och allt var undanröjt i köket!

Det är kärlek det..=P

Imorgon ska jag få sovmorgon eftersom jag ska

jobba natt sedan.


Här är bilder från lunchen på BirstaCity igår:



Älskar min lilla familj över allt annat!


 
 
Ingen bild

Andreas Fahlén

23 december 2008 10:40

Hey hey,..
-Emmy måste va den sötaste ja sett :)
God jul & Gott nytt ,vettja =P

 
Maijsan

Maijsan

23 december 2008 13:27

ja du har helt rätt Folk ÄR galna. speciellt under denna tid på året!! sjukt... usch!! Passar på att önska en riktigt god jul nu mednas ja sitter här vid datorn!! :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Ingen bild

Maijsan

23 december 2008 13:51

Jag ska fira min jul i nOlby hos mor och far med diverse släktingar. På kvällen efter middag och paket kommer Tommy. Vi har kört så varannat år och förra året vaj ag hos hans mamma efter middagen så... :) Hade bra kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards