Direktlänk till inlägg 24 december 2008

redo

Av Sara - 24 december 2008 06:13



Snart får jag åka hem.Jippi!!

Efter en dusch och lite sömn är jag

redo att fira jul...Emmys 2a jul =)


Som alltid strax innan jag slutar på

morgonen, känns det som om jag skulle

kunna vara vaken i ett sträck,tills kvällen.

Men det misstaget har jag gjort allt för

många gånger.På eftermiddagen har jag blivit

tvärseg och hamnat i nått konstigt, zombiaktigt

tillstånd, och sedan har det tagit minst två dagar

innan jag blivit människa igen, hehe.

Nä, jag ska lägga mig då jag kommer hem...Vet ju

att jag kan somna hur lätt som helst bara jag har

bestämt mig för att sova =P

Men senast 12 ska jag kliva upp. Så det så!


Hoppas Ni får en riktigt fin jul! /Sara



 
 
Ingen bild

christian

25 december 2008 00:20

love you baby

 
Ingen bild

Em

25 december 2008 10:30

Tack så hemskt mycket för julklappen! Hoppas att ni får det bra i Ånge idag. Kör försiktigt! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards