Direktlänk till inlägg 25 december 2008

andas

Av Sara - 25 december 2008 23:13


Nu är julen snart över.....

Vi spenderade julafton i Matfors m. Christians

familj. Och idag/juldagen har vi varit i Erikslund

och träffat mina föräldrar och Katja,Niklas & Joshua.


Vi har haft en jättemysig julhelg, med

våra familjer, och en massa god mat.

Och inte att förglömma: Alla julklappar!

Som vanligt var det sjukt många paket

under granen,hehe. Emmy fick bl.a en whiteboard-

griffeltavla, kläder fr. POP, ett Nike-set, tavlor,

pengar, pulka, en gunghäst, målarbok..ja jag skulle

kunna fortsätta hur länge som helst... Tack så hemskt

mycket allihop! =) Jag och C fick också en massa fina

saker, och en hel del pengar. Det tackar vi förstås också för!

Mycket åkande och sena kvällar har det  blivit så, imorgonska

vi nog bara ta det lugnt tror jag..

Och andas ut *L*


Emmy låg och myste framför tv:n, då jag kom hem efter jobbet

på julaftonsmorgon.


jag & Emmy i Matfors


jag och Christian <3


granen i Matfors


Emmy har varit på jättebra humör båda dagarna


Micke och lilla Missy


farmor och Emmy visar sina konstnärliga talanger =)


Tommy och Robban mitt i en mycket intressant diskussion =)


Emmy, på en av julklapparna


vår trogna tomte! =)


Emmy, Tommy,Malin och Robban


en av mina julklappar, som jag fått av Malin =)


min pappa hade köpt en spelande slips för sitt

kära barnbarns skull,haha


Emmy och Joshua

 ***************************************


 
 
Ingen bild

christian

27 december 2008 22:53

älskar dig hoppas du får en lugn natt puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards