Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sara - 13 april 2009 19:26


tis.: skola 8.30 - 16.00, C och Emmy ska på sjukhuset

ons.: skola 8.30 - 17.00, C ska på Ryggis, och Emlan på dagis

tor.: jag är ledig men måste plugga, C ska på Ryggis, och Emmy på dagis.

fre.: jag ska vara på KTC fr. 8.30 - 17..Emlan ska vara på dagis..och C ska

        väl fixa och dona i hallen antar jag.


Känns som en kort, men intensiv vecka. Vad vi ska hitta på i helgen

vet jag inte. Jag måste plugga antingen på lör. eller söndag iaf =/

Hoppas att Emmy håller sig frisk nu, så vi får in vardagsrutinerna igen. =)

********************


Av Sara - 13 april 2009 19:14



Min hosta är kvar...pipet i bröstet och rosslandet likaså.

Vaknade 7 imorse. Så jävla typiskt då man väl har chansen att

få sova ut..Jaja. Förmiddagen gick åt till att köra igång disk-

och tvättmaskin, plocka lite och läsa lite mikrobiologi.


Sedan kom Anna och Pontus hit. Jag och Anna drack kaffe

och surrade, medan Pontus fick lunch.

Runt 13tiden for vi på Ica och handlade. Spännande värre. =P

Var även in på Babyproffsen en sväng eftersom A skulle köpa

solskydd till bilen. Jag passade på att kolla på en syskonvagn.

Inte aktuellt än på ett tag, men absolut ngt att fundera på.

Hittade en Graco-vagn som verkar riktigt bra, och framförallt

PRISVÄRD! Får se hur det blir....Om vi ska ha en sån måste vi

ju se till att bli av med en av dem vi redan har. Gissar på att det

kommer att bli Cresent-vagnen som vi kommer att sälja isåfall...


Emmy hade haft det jättebra hos mormor och morfar. =)

Efter ett tidigt bad så sover hon redan.

Jag ska ta end usch och sedan lägga mig i sängen och läsa lite.

Kurslitteratur, of course! =/


Förövrigt: *måste jag boka tid m. mäklaren som ska fixa med

                min deklaration. Bråttom bråttom!

                *Är jag fattigast i stan!! =(

                *Känner jag mig(och ser ut)som en liten flodhäst

                *Har jag panik och är stressad över kommande tentor

                *samt ångest över tentan vi ska få tillbaka, som säkert

                 resulterar i en OMTENTA =/

Jo vars....Men annars finns det väl inte så mycket att klaga på /S

Ovido - Quiz & Flashcards