Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sara - 28 april 2009 21:36

Emmy, jag och C har haft en mysig kväll. Hon hade haft en jobbig

dag på dagis. Varit ledsen och lite missnöjd mest hela dagen.

Inte likt henne. Så då vi kom hem fick hon sin favoritmat(spaghetti),

sitta och leka m. mina pennor, testa sina solglasögon typ 1000ggr.,

dansa m. mig och C, hehe, läsa böcker och kolla på Bolibompa,

äta lite popcorn framför tv:n osv. Lillpluttan!


Nu har jag pluggat, duschat och pluggat...Och ska läsa lite

till innan jag och Christian ska sätta oss i sängen så att

han kan förhöra mig på gamla tentor, hehe.

Första gången både för honom och mig =P

Imorgon är det dax igen då..Hoppas verkligen att jag slipper

fler omtentor..Räcker gott och väl med den i anatomi, som jag

ska skriva  nu den 9 maj =/


Föresten ska jag få träffa en sjukgymnast och få ett sånt där

bälte, efter att jag klagat lite för min Bm. idag, ang. min ischias.

Väntar fortfarande på Aurora-kontakten, men jag

har gjort en helomvändning där, och vill föda "vanligt" om det går.

Är ju inte helt smärtfritt m. snitt heller, vad jag kan komma ihåg,hehe.

Än känns allt det där ganska avlägset...Är ju bara i v. 24 ännu.


Nä, bäst man läser lite till nu då.../S



Av Sara - 28 april 2009 15:02



Emmy var så gullig imorse. Vaknade av att hon kom

intassandes till vårt sovrum(hade lämnat pappan sovandes

kvar i sin säng) och kröp upp hos mig för att somna om...

Kl. 07.11 vaknade hon och kramades och tyckte att det

var dax att kliva upp =)


Idag har jag pluggat, samt varit på MVC.

Ett stick i fingret, blodtryck, sf.mått och så

fick vi lyssna på lillhjärtat.

B-glukos: 5,7

Blodtryck: 112/65

sf.mått v. 24: 22

<3 -ljud på bebis: 140 slag/min.


Dagen har gått väldigt fort idag tycker jag.

Snart dax att hämta hem Emmy ju. Mer plugg ikväll. /S


Ovido - Quiz & Flashcards