Alla inlägg den 30 april 2009

Av Sara - 30 april 2009 22:49



Kort inlägg innan jag ska sova:

Hämtade hem Emmy fr. dagis 1 timme tidigare.

Middag: lax, potatis och hollandaissås.

Sedan åkte vi upp på NorraBerget, där Emmy fick

gunga, åka rutschkana, titta på ponnyerna och käka

varmkorv. Ingen av oss hade dock ork att vänta på att

brasan skulle tändas, så vi åkte hem och tittade på

hockey istället. Och Emmy letade fram sina strumpor som

hon fått av farmor förra helgen. - Tack tack mommo(betyder

även FARMOR, på Emmy-språk), sa hon hela tiden då hon satt

och beundrade sig själv och sina nya strumpor,hehe.

Så då passade jag på att ringa

upp Karin så Emmy fick tacka själv...Kul! =)


Imorgon ska Christian få sovmorgon, sedan vet jag inte alls

vad vi ska hitta på. Ska ju bli fint väder iaf....Alltid nått. /S

Av Sara - 30 april 2009 09:41



Dax att åter igen öppna anatomiboken.

Känns inget vidare, men vill verkligen klara

omtentan nu nästa lördag! Blir jobbigt att ha en

massa grejer släpandes över sommaren. Sedan så vet jag

ju heller inte hur det gick på de tre senaste tentorna.

Har jag otur blir det omtentor i mitten av juni...


Nä...bäst att sätta igång, så kanske man hinner med nått mer

sedan innan det blir långhelg och en massa mys med Emlan. /S

Ovido - Quiz & Flashcards