Alla inlägg den 21 april 2009

Av Sara - 21 april 2009 21:37



Vilken eländig, hemsk dag det varit!

Jag är psykiskt och fysiskt slutkörd, och idag

kändes det som om allt bara blev för mycket...

Pluggandet går inget vidare, en omtenta väntar,

min förkylning(eller vad det nu är) vägrar släppa greppet

om mig, och jag är allmänt trött och stressad...


Efter att jag fått avreagera mig på Christian, och gråtit

floder kändes det dock aningen bättre..

Var verkligen påväg att ge upp..Hoppa av utbildningen

och bara skita i allt. Jo, för det är ju så jag alltid gjort förut.

Stuckit huvudet i sanden eller flytt fältet.

Det funkar inte längre. Ingen kommer att sopa ihop spillrorna

efter mig nu- Jag är ju vuxen. Jag har en underbar dotter och sambo.

Jag har ansvar! Och jag ska banne mig ta mitt ansvar, och ta

mig i kragen och bita ihop..Jag måste orka!!


Nu ska jag fortsätta fylla i gamla tentor och hoppas på att nått

går in i skallen. Plugg hela dagen imorgon, med undantag för ett

besök på Vårdcentralen. Jo, jag har bokat en läkartid nu.

Mår fortfarande dåligt, och nu orkar jag inte gå så här längre.

Hoppas på en mirakelmedicin som gör mig frisk och smart

tills på torsdag =P


************




Ovido - Quiz & Flashcards