Alla inlägg den 23 april 2009

Av Sara - 23 april 2009 21:04



Tenta kl. 08.00 är ingen höjdare, men jag hoppas på att

jag knåpade ihop till ett E(alltså att jag slipper omtenta) iaf..

Tordes bara ta hälften av min hostmedicin i morse, hehe.


Sedan har jag och Christian varit i Birsta på bl.a K-Rauta

och kollat på vägglampor. Hann även med en sväng på stan

för att hämta ut min gamla mobil som återigen varit på lagning.

Ikväll har vi haft middagssällskap. Joel och Kattis dök förbi strax

efter att vi hämtat Emmy på dagis. Kattis hade(på C´s begäran)

bakat Falska Potatisbakelser =)

Emmy vart överförtjust i både sällskapet och kakan, så hon har

varit uppe i varv precis hela kvällen. Nu sover hon iaf. men fort-

farande är det bara pappa som gäller då det ska nattas.

Får se hur det går imorgon, för då ska Christian åka till Stockholm

med Malin och Robban, som ska kolla på en bil, så då blir vi

ensamma hemma ett tag, jag och MiniMe =)


Skönt att få andas ut en eftermiddag bara så där.

Och vårvädret har ju också gjort sitt till. Nu känner jag

mig lite mer motiverad och inspirerad igen =)

Imorgon ska jag börja med farmakologin och läkemedels-

beräkningen....I helgen hoppas vi på att kunna "låna ut" Emmy

så C kan måla i hallen och jag kan fortsätta att plugga...

Nu ska jag kika runt lite här..Läsa lite bloggar och kolla Facebook

innan jag tar en dusch och hoppas på att kunna sova, trots hosta,

halsbränna och vadkramper...../S

Ovido - Quiz & Flashcards