Alla inlägg den 16 april 2009

Av Sara - 16 april 2009 21:22



Tentaresultatet kom upp på Ladok idag...Och det var som jag

trodde: Det blir en omtenta...Väntat men tärt som faen. Nu är jag

lite less, men kan inte lägga allt för mkt. energi på det, utan försöka

klara tentorna som kommer nu den 23e och den 29e först.

(Omtentan i anatomi och fysiologi ska skrivas den 9 maj.

Ingen rast och ingen ro....)


Imorgon ska vi vara på sjukhuset hela dagen och ha föreläsning

och metodövningar.. Sedan blir det till att plugga hela helgen

..och resten av dagarna ända fram tills den 9 maj. =/

Kvar på terminen efter det ligger en A-uppsats som jag ändå

hyser större förhoppningar till än till tentorna.

Synd bara att jag har så svårt att få in nått i min gravid-förvirrade

skalle,hehe.


Något av detta skulle dock göra mig glad, och totalt

oberörd över trötthet och pluggångest:


t-shirt: Ed Hardy




O-glow-paket: Smashbox



väska: Gucci


gravidjeans: CitizenOfHum.


*************************

Önska kostar ju Ingenting!

Men iofs har jag ju redan det finaste och bästa man kan ha...Världens

bästa lilla familj <3 Dem byter jag inte mot alla Gucciväskor i världen! =)

************************

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Mikrobiologi. /S

Av Sara - 16 april 2009 09:37


...Men jag tror att det håller på att bli bättre iaf.

Blir hemma-plugg idag ändå. Trist väder =/


Å vad less jag blev igår. Hade skrivit ett ganska långt inlägg,

som bara försvann. Trött man blir.

Ville ju berätta att Emmy inte är lika "pappig" längre, utan nu

vill hon faktiskt vara med MIG också =)) Sötunge!


Här kommer bilderna jag skulle lägga upp igår:


potträning


fruktstund i soffan



2 muppar =P


***********


Nu ska jag äta lite, innan jag sätter igång m. läsandet.

Förövrigt så har jag Världens snällaste pappa =)

Ovido - Quiz & Flashcards