Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sara - 19 april 2009 20:26


mån.: ska plugga samt träffa mäklaren,

          handla hem lite mat kanske...


tis.: ev. till skolan en sväng, plugga


ons.: panik-läsa hela dagen och helst lite på kvällen också


tor.: TENTA fr. 08.00


fre.: lika bra att börja läsa inför nästa tenta(ons.nästavecka)


lör.: plugga hela dagen!!!


sön.: plugga, träffa svärföräldrarna(?)


..ja typ så här ser det nog ut fram till den 9 maj. =/

Om jag bara blir frisk, kommer det nog att blir bra, men

just nu känns det tyngre än någonsin.

Jäjä....Bara att HÄRDA!! *s*

**************************************

Ang. min graviditet: 

Imorgon går jag in i graviditetsvecka 23...

Vikt vid inskrivning: 43 kg (i v.8)

Vikt idag(eller igår rättare sagt): 51 kg

Halsbrännan och vadkramperna har börjat komma nu.

Lika så känningar av ischias.

Om jag ligger eller sitter länge så svullnar fötterna.

Och jag har fått några jobbiga blodtrycksfall, som jag också

fick då jag väntade Emmy.

Men än så länge*pepparpeppar* är det inte så farligt =)

Den 28e blir det ännu ett besök hos BM.

Kolla blodsocker och börja mäta magen...


*************************************

Av Sara - 19 april 2009 20:14



...Förkylningen(eller vad F*N det nu är) har

tagit om. Smaklökarna har för länge sedan resingerat och

snoret har tagit över bihålor och resten av huvudet känns det som.

Är som en karl då jag är förkyld, jag VET, men jag har verkligen inte

TID och ORK att vara dålig nu!!!!!

Till frukost och lunch blev det alvedon, en halv banan och ett

äpple. Middagen bestod av en raggmunk, och nyss åt jag lite

sparris och skinka...Är ju trist att äta då man inte känner

vad det smakar!


Igår var vi ute i Matfors m. Malin och Robban.

Årets första grillning. =) Sedan somnade jag på soffan då vi

kommit hem, och efter en snabb förflyttning till sängen

sov jag vidare tills strax före 10 imorse...

Nu är Emmy hemma efter en övernattning hos mina föräldrar.

Lillpluttan. Kramades och pussades då hon kom hem.

Hoppas verkligen att jag inte smittar ner henne igen...


Har en massa bilder på både kameran och mobilen, men har

inte orkat lägga över dem på datorn ännu...Imorgon kanske..

Nu ska jag ta en Novalucol och två alvedon innan jag och

mikrobiologiboken lägger oss i sängen. /S


Ovido - Quiz & Flashcards