Alla inlägg den 20 april 2009

Av Sara - 20 april 2009 20:28


Dagens sötaste var då jag lämnade Emmy på dagis, och hon

och "hennes kille" som inte setts på över en vecka fick syn på

varandra...: Båda skiner upp, springer emot varandra och

slår armarna om varann i världens mysigaste kram! Gullungar! =)


...Efter att ha lämnat Emlan

for jag hem och pluggade, innan det var dax att åka ner på stan.

Go´lunch på 7Kryddor innan vi skulle träffa mäklaren. ;)

Sedan åkte vi och handlade, och hämtade hem Emmy.

Då vi kom hem stod MrT och "Dolly" vid vår uteplats och

väntade. Alltid trevligt med besök. =)

Nu är C ute i garaget m. Micke, och jag ska fortsätta plugga.


Imorgon kanske jag eventuellt, förhoppningsvis inte, men

förmodligen måste ringa Vårdcentralen. (Min envisa

förkylning har inte gett med sig fastän det gått över en vecka nu..)

Jobbigt! Men nu har jag ju verkligen dragit ut på det, så det kanske

är dumt att vänta ännu längre...?!

Inga bilder idag heller---trist /S


Ovido - Quiz & Flashcards