Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Sara - 1 januari 2009 02:46


Så var det nytt år då...2009!

Tycker att 2008 gått så otroligt fort!

Klockan är kvart i 3 på natten/morgonen

och jag sitter på jobbet med magont och

hemlängtan..

Middagen med Micke, Emelie, Malin & Robban

var trevlig. Jättegod mat! Tack snälla Emelie =)

Kändes lite trist att jag var tvungen att sticka iväg

innan vi hunnit till efterrätten bara..

Goodbye, gamla smala kropp.

Hello, nya fylliga stjärt! haha

*

*

Vad har hänt under det gångna året då?

* Christian fyllde 31 år i feb.

* Vi flyttade till Granloholm.

* Jag jobbade hela sommaren typ

* fick byta ut lilla Renaulten mot en V50 =)

* Emmy firade sin 1årsdag! Och började på dagis.

* Jag firade min 28e födelsedag

* Vi blev grannar med Katrin och Bengt.

* Flera av mina vänner blev föräldrar

  och jag som inte skulle ha fler barn, blev

  bebis-sjuk, hehe.

* Hann med en liten trip till Stockholm i höst

* Pluggade på Komvux, och klarade tillslut mattekursen=)

* Jag kom in på sjuksköterskeutb.!


Ja, där har ni en liten sammanfattning iaf =)

Nu måste jag jobba...Hejdå! /S



Ovido - Quiz & Flashcards