Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Sara - 14 januari 2009 21:27



Känner mig åter igen som världens gnällspik!

Magen håller på att dö efter ett glas fil och två

rostade mackor. Saknar Christian och är stressad

över skolstarten nästa vecka. Ingen städning blev

det idag heller, så det roliga har jag kvar tills imorgon.

Uttråkad och rastlös, men ändå trött...

(Men förhoppningsvis har jag nått att se framemot den

22 januari....Hoppas hoppas!)


Tur att jag har Emmy! Tror jag ska krypa ner bredvid henne

nu och känna doften av nytvättat hår och få en varm liten

hand på min kind..Då somnar man gott,med ett leende på

läpparna! Kärlek, mina vänner =)


Av Sara - 14 januari 2009 19:17



Ännu en kväll ensam, framför datorn..

men jag har haft en trevlig dag! Lunchade

m. Katrin ist. för Lina, som kände sig hängig.

Åt Meze-tallrik och fikade chokladtårta och Latte.

Har även utnyttjat presentkorten jag fick på

MakeUpStore. En FaceMist och ett läppglans blev det =)

Nu har jag presentkortet på BelleVisage kvar. Där har

jag hela 1400spänn att spendera. Nice! Fast jag ska nog

vänta tills nån gång efter sommaren med det ;)


Fick ett efterlängtat brev idag, och så har

jag hämtat ut pengarna som kom m. postgiro igår.

Emmy har lärt sig en massa nya ord på dagis

bl.a ÄGG, haha. Och hon utvecklas verkligen

i rasande fart nu! Det är så kul att se! =)

Och imorgonkväll kommer Christian hem!


Ja, ända fram tills ikväll har både jag och Emmy haft

en jättebra dag. Men efter att vi käkat middag fick jag

ett mess från en mycket nära väns flickvän.

Min kompis sitter häktad sedan några dagar tillbaka.

Rättegång väntar, och det ser väl kanske inte så

bra ut just nu...Behöver inte gå in på detaljer, men det

berörde mig verkligen eftersom den här killen alltid ställt

upp för mig osv...=/


Nu sover Emmy, och jag ska läsa nyaste numret av

Glamour, som jag köpte igår men glömde kvar i väskan..




Av Sara - 14 januari 2009 09:20



dagens måste: dammsuga och torka golv

                        kolla upp kurslitteratur...

dagens trevliga: ska luncha m. Lina

dagens magstatus: rätt ok. Dricker lite A-fil nu

dagens middagsplaner: kyckling tikka masala

dagens humör: hyfsat..bättre än igårkväll iaf =P


återkommer........


Ovido - Quiz & Flashcards