Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Sara - 23 januari 2009 20:38



Jag kommer att bli en tjockis!

Då jag väntade Emmy gick jag upp 11 kilo allt som allt.

Och jag kan meddela att det känns som om jag

redan lagt på mig hälften av det...redan.....i v. 11.

Vart ska då detta sluta?

Iofs vägde jag in på ynka 43 kilo vid inskrivningen

nu. Första grav. vägde jag 47 i vecka 10..jaja, vi

får väl se vad som händer. Just nu sitter jag här och

håller på spricka efter att ha ätit upp resterna från

middagen =P Finns liksom ingen hejd. Usch!


Imorgon ska jag få sovmorgon. Nice. Christians tur

på söndag. Och så ska jag försöka att inte äta så sent

imorgonkväll, så kanske jag orkar se en film eller nått med

min stackars bortglömde sambo *s* /S

Av Sara - 23 januari 2009 18:52



Matematiken idag var relativt lätt.

En mjukstart med genomgång och lite allmän

info. Märker att jag har nytta av att ha läst B-kursen

så nyligen. Har ju allt rätt färskt i minnet ännu.

Sedan fick jag skjuts hem av en klasskompis som

också bor här i Granloholm. Jag och C åkte till Birsta

och käkade lunch och gjorde en massa rea-fynd!

Jag hittade 5 tröjor. Skitbilligt! =)

Och Igår köpte jag ett par byxor och en tröja till

Emmy också, på P.o.p Även det på rea.


Mina Wrangler-jeans kom m. posten idag. Tjoho!

For ner på stan en sväng på eftermiddagen och fick

dem upplagda. Katrin hängde med och vi hann med en

fika på Barista. Sedan var det dax att hämta hem Emlan.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Vi är trötta allihop, och

jag känner mig riktigt förkyld nu =/

Inga direkta planer inför helgen ännu. Ev. en fika m.

Lotta och Josephine och barnen på lör. eller söndag.

Om jag nu kan hålla mig frisk vill säga..


Vet ni...Nästa helg kanske jag ska ut..På Oscar! =P

Har ju inte druckit på 3 år, och nu då jag är gravid finns

det ingen som helst risk att jag ska bli sugen.Alles Gut!

Det är DJ Sammy som lockar, haha. Snacka om nostalgi =)


Tack för alla grattis-hälsningar!

Ni får hålla tummar och tår för oss nu =)

Trevlig helg på er alla! /S

Ovido - Quiz & Flashcards