Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Sara - 24 januari 2009 22:24


Jaha...det var den lördagen det!


Här har vi bara varit hemma, i undantag för en

sväng till Ica. Men det har varit en lugn och skön

lördag...välbehövligt.

Pasta och fläskfilé m. fetaostsallad till middag.

Fruktcocktail m. vaniljglass till efterrätt. Och

godis senare ikväll då vi kollade på film. Vi såg

"Ghosttown"..Rolig och lite sorglig film. Helt klart

sevärd! Nu är jag mätt och nyduschad, och ska försöka

göra kväll snart. Fick ju sovmorgon imorse, så imorgon

måste jag vara pigg runt 7tiden, eftersom det är C´s

tur att få sova ut då =)

Imorgon ska vi till Matfors. Är ju lite av en söndags-

tradition. En mycket trevlig sådan.



ang. kommentarerna om nästa helg, så tror jag

att Dj Sammy är på fredag, och inte lördag. Så det blir

väl jag och alla ungdomar som trängs på Oscar då =P

Nä, men det ska bli skoj. Och lite pirrigt. Har ju inte satt

min fot på en krog på över 3 år, hehe.

Och: Vad ska man ha på sig?! Äger inga "gå-ut-kläder" längre.

Och min nya kropp får snart inte plats i några av dom kläder

som hänger i garderoben..Hm..lär ju knappast orka

köpa mig en partyoutfit för en enda kväll. Ja, det tål att

tänkas på det där...=P

Ovido - Quiz & Flashcards