Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Sara - 16 januari 2009 19:17



Imorgon går auktionen ut..

Jag SKA ha dom där jeansen!!! =)


Emlan sover för natten...Gick lite bättre ikväll.

Har gett henne både Nezeril och Renässansdroppar

under dagen. Efter gröt(hon har ätit dåligt annars idag),

bad, tandborstning och ännu mer näsdroppar, så somnade

hon bums. Här sitter jag då som ett jävla fån och väntar på

att Christian ska komma hem. Ser framemot en lååång dusch

nu. Törs liksom inte dra igång det projektet nu då jag är ensam

med Emmy, och risken finns att hon vaknar. Jobbiga förkylning!



Av Sara - 16 januari 2009 14:04



Min lilla bloggfrånvaro beror faktiskt inte på att

Christian kom hem igårkväll =P

Nä, Emmy är jätteförkyld(dock värre igår

än idag) så hon var lite gnällig och vägrade

att somna nån annanstans än i min famn

i soffan, smågluttandes på tv.n...Typ kl.22

Idag är hon mycket bättre,trots att hon är hemma

från dagis. Men det är nog bra att hon slipper vara

utomhus nu då det är -21 grader...

Just nu sover hon lite, efter att ha bakat med

trolldeg som jag gjorde iordning på förmiddagen.


Katrin och Bengt har varit hit och fikat innan

karlarna skulle åka. Och Katrin kommer hit senare också

och käkar middag med mig och Emmy. Snällt att hon gör

mig sällskap i dessa svåra tider, haha.


Inga planer inför helgen...Eller jo, jag måste åka ut till

Malins jobb så hon får skriva ut mitt schema åt mig. Har

ingen skrivare här hemma. Ja, för på måndag börjar

jag ju liksom på Mittuniversitetet..;P

och på söndag far vi ev. ut till Matfors om C ska

vara borta även då..

Nä, nu ska jag pyssla lite här innan Emmy vaknar.

Trevlig helg på Er! /S



Ovido - Quiz & Flashcards