Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Sara - 13 januari 2009 20:41


Allt känns trist ikväll...Vet inte riktigt varför.

Känns inte ens kul att blogga, men jag måste

ju dela med mig av mitt otroligt intressanta liv*s*,

so here it goes :


Idag har jag haft besök av Anna och Pontus.

Trevligt med kaffe, chokladtårta och en rejäl pratstund.

Emmy har bara pussat, kramat och gosats med mig hela

kvällen. Varit otroligt myssjuk =)

Dom hade haft julgransplundring på dagis, så hon var rätt

trött redan då jag hämtade henne. Och så saknar hon nog

Christian lite. Så fort hon hör nått ljud utifrån eller från

grannen, skiner hon upp och säger - Pappa!

Även jag kan ju erkänna att jag saknar Christian lite..

Speciellt idag då jag har ont i magen, känner mig fet

och extra ynklig...=/


CSNkontoret hade flyttat! Kanske vore på sin plats att ta bort

skylten om öppettiderna då!!! Vet inte vart kontoret ligger nu

heller, så jag skickade iväg papperen idag och hoppas på det

bästa.... Har även skickat tillbaka en mössa och en väska till

HM... känns ju som om man hellre gör så än att ha skiten

liggandes  i garderoben (som jag alltid gjort förut).

En bra sak har hänt idag iallafall. Jag hade fått tillbaka över

1000spänn på nån försäkring från Volvia. Säkert betalat för

mycket tidigare, men det är ju kul med "extra"pengar =)


Ja just ja..jag ska snart klippa luggen på Emmy, medan hon

sover! Började så smått efter middagen. Och hon brukar ju

annars sitta hyfsat stilla. Men inte idag. Trodde hon skulle

hoppa ur stolen bara hon tittade på saxen, haha.

Nu ser luggen inte klok ut, så jag hoppas verkligen att jag

kan få nån ordning på den. Lär ju bli ganska kort igen då,

eftersom hon slängde med huvudet hit och dit så det är

en massa hack överallt.*s*


ja men, det blev ju ett av de längsta inläggen på länge detta

trots bristen på entusiasm i början,hehe./S


finaste Pontus


Pontus & Anna


Emmy med favorithästen =)


...och med dockorna


*kärlek*


senare: Nu är jag lite glad igen! Pratade nyss m. LinaT

och vi ska luncha ihop imorgon. Nice =) Nått att se framemot då.

Ovido - Quiz & Flashcards