Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Sara - 26 januari 2009 21:27



Räkningarna är betalda och Emmy ligger och sover......

Blev ingen fika m. Lina idag. Istället kom Anna och Pontus förbi

en sväng ikväll. Alltid lika trevligt. Emmy fick en rosa flodhäst =)


C har spenderat hela dagen ute i Birsta, m. Micke. Och jag

har varit på skolan och haft Bibliotekskunskap. Det var ung.

precis lika spännande som det låter, hehe. Men man har säkert

nytta av det framöver kan jag tänka mig.

Imorgon ska vi åka och köpa tavlor, gardiner etc. Har dragit ut

på det länge nog nu. Svärfar skulle kolla upp lite ang. renoveringen

av våran hall också. Så nu kanske det snart börjar hända saker! =)


Nä nu ger jag upp för idag...Har inget mer att tillföra

bloggvärlden en måndagskväll som denna,hehe.

Tack och godnatt! /S




Av Sara - 26 januari 2009 21:11


tidningsbilden från ST(2007nångång), som Katrin fotat.


C flaskmatar Emmy för första gången =) Hon är ca 2 mån. här tror jag


första UL-bilden på Emmy



jag i Norge, sommaren 1007. Var i v. 28 då bilden togs


Emmy, i aug. 2008. Bra precis 1 år gammal.(Hemma hos Linda & Molly)


Malin m. pytteliten Emmy, i Birsta


Christian



jag, med snygg-minen =P


C och jag på hotellrummet, då vi var i Sthlm i sep.08




Av Sara - 26 januari 2009 09:56


Ja...LillM är så duktig på att skriva hur hennes

vecka kommer att se ut, VARJE vecka, så jag

måste sno hennes koncept. Både för att jag själv

ska ha nån koll, och så att ni andra vet vad som händer

i mitt spännande liv ;P


mån: luncha med migsjälv(?), föreläsn. fr. 13.15, träffa Lina.T?


tis.: "ledig", städa, tvätta etc..Shopping och lunch m. sambon


ons.: föreläsning fr. 8.15, stanna kvar på skolan och plugga


tor.: prep.kurs i läkmedelsräkning fr. 13.15


fre.: föreläsning fr. 8.15, ev. gå på Oscar =P


********************************************

 Ja, mer spännande än så blev det inte, hehe.

Jo vi ska ju betala in alla räkningar idag också. Och det är ju

alltid lika "spännande" att se hur mycket pengar man har kvar

efteråt *s*  Hoppas verkligen att mina böcker kommer snart.

Herregud..tentan är ju den 20e feb. Hur ska jag hinna med mig?

Vore inte så där jättekul att kugga första tentan känns det som =/

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen...

Adios! /S


Ovido - Quiz & Flashcards