Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Sara - 22 januari 2009 16:55


Igår hade vi en trevlig kväll då Sara.S kom och hälsade

på. Käkade tacogratäng som C gjort, och sedan bjöd

Sara på fruktsallad m. VaniljKesella.


Imorse och på förmiddagen har vi haft föreläsning

i omvårdnadsämnet. Imorgon börjar preparand kursen

i läkemedelsräkning. Mindre roligt, men välbehövligt.

Strax efter 12 gick jag och mötte Christian på stan, och

käkade lunch. Meze-tallrik förstås! =))

CSN-pengarna har kommit, och Emmy är äntligen

frisk från förkylningen(pepparpeppar).

Har beställt studielitteraturen nu också. Trodde det

skulle bli dyrare, men jag fick 6 böcker för 1.300 Rätt ok.

Än har jag inte sett skymten av mina Tradera-jeans. Hoppas

jag inte blivit lurad =/


Men dagens stora händelse var nog det tidiga Ultraljud

jag fick göra idag.*L* Det bor en väldigt livlig, och vääääldigt

liten krabat i min mage! =) Dock är det i ett mycket tidigt

skede som jag berättar detta. Bf. någonstanns mellan den

16 och den 19 augusti, vilket borde betyda att jag är i v.10

nånting. Allt kan ju hända, men nu är det bara att hålla

tummarna för att det ska gå vägen.

Ska lyssna på hjärtljud den 20/2 och då jag är i v. 18 eller

19 är det dax för rutinUL...


Återkommer............................/S

Ovido - Quiz & Flashcards