Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sara - 19 januari 2009 21:11



Jag måste göra ett matschema. Nu!

På morgonen och till lunch äter jag

ganska lite..ibland äter jag rätt lite även till

middag. Resultat: Vrålhungrig runt 19-20tiden

på kvällen. Och då trycker jag i mig mat i massor.

Ikväll tillexempel så har jag käkat stekt potatis och

ägg..3 ägg! Min stackars mage ser ut som en ballong

nu. Nä, fr.om imorgon ska det bli ändring på detta.

Ska börja dagen med fullkornsvälling och apelsinjuice,

om jag så ska kliva upp kl. 6!


Av Sara - 19 januari 2009 20:18


Ikväll har Emmy varit SÅ mammig.

(Och det är hon vekligen för det mesta nu.

Säkert för att vi var ensamma i över en vecka)

Det är så jävla mysigt! Hon kramas och pussas och

gosar på en hela tiden =) Nu sover hon iallafall...Själv

ska jag ta mig en dusch och försöka att lägga mig i skaplig

tid-  Börjar ju som sagt var 8 imorgon, och innan dess

ska jag ha hunnit med frukost, alla morgonbestyr,

ta bussen härifrån ner på stan för att slutligen befinna

mig på Mittuniversitetet och hitta igen rätt hus och

förhoppningsvis även rätt sal. =)


Ikväll har jag betalat in kåravgiften, skaffat BankID,

registrerat mig på Miuns hemsida samt mailat CSN.

Alltid något =)


Nä..nu blev jag hungrig igen. Fan va jobbigt!!

jaja...kanske måste äta nått då, innan jag gör

kväll /S

Av Sara - 19 januari 2009 15:09


Gårdagen var den tråkigaste jävla dagen

på länge!! Hängig unge, dyngförkyld sambo

och en trött jag...Ingen vidare kombination...


Dagen idag har varit snäppet bättre iallafall.

För idag började jag ju nämligen på Mittuniversitetet =)

Träffade ett gäng trevliga tjejer innan vi ens hunnit in

i salen, så det kändes bra. Sedan följdes vi åt både till

restaurangen, biblioteket och fotograferingen. Alltid

roligt att träffa lite nytt folk.

Efter min förhållandevis korta första-dag, mötte jag upp

Emelie, som hade varit och räknat matte. Lill-geniet där!

Vi lunchade på Mc Donalds, och sedan fyndade vi lite kläder.

Nu är jag hemma...och trött som vanligt.

Snart dax att hämta hem Emlisen, som fick gå på dagis idag

eftersom hon varit feberfri nu ett tag.

Imorgon börjar vi kl 08.15

..................................................
....../S


mitt Traderafynd:


Emmy:

Ovido - Quiz & Flashcards