Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

skitdator!

Av Sara - 11 januari 2009 20:03



Orkar eg. inte sitta här och skriva..

Vår dator from hell, segar som satan vad man än gör.

Eller om man har riktigt flyt, så hänger sig fanskapet.

Då blir man LESS!!!!

Hörde att vår andra dator är tillbaka fr. rep. iallafall.

Men det ska vi inte hämta förrän Christian kommit hem.

C har för övrigt varit borta i 4 dagar nu, och blir borta

i 6 eller 7 dagar till..Lite längre än dom räknat med-


Igår:

Vi hade besök av Lina och Linda. Jättetrevligt förstås!

Linda och Emmy


Sedan hade vi en mamma-Emmy-eftermiddag bara.

Tog en promenad efter att tjejerna dragit.

Resten av kvällen var som vanligt. Middag, mys och ett bad.

haha!


Idag:

Tvättat, diskat, målat, dansat och sjungit.

Haft Katrin på besök. Tagit en liten promenad.

For till Matfors runt 14.30 för att träffa farmor och

farfar, Micke, Malin och Robban.

Emlan drog Bobo(katten) JÄTTEhårt i svansen, så

hon morrade och fräste och det var ett under att

hon inte klöste ögonen ur min stackars unge, hehe.

Men Emmy blev ganska rädd ändå, så

förhoppningsvis gör hon inte om det!

Fick jättegod middag som vanligt, och avslutade med

en stor bit Fransk chokladtårta =)

Emmy somnade i bilen på vägen hem

(hon har inte sovit en blund under

dagen) så det var bara att ta av henne

overallen och lägga ner henne i sängen.

Själv ska jag plocka lite i köket innan jag gör kväll.


Imorgon:

Emmy ska på dagis. Jag ska ner på stan på CSNs kontor

och lämna in ansökan om studiemedel. Och så måste jag

storhandla. Kanske kikar förbi hos Malin en sväng också.





 
 
Ingen bild

malin

11 januari 2009 22:31

tack! =) hörs nåt imorn då.

 
Malin

Malin

12 januari 2009 00:23

Tjena hejsan!!
Ja men visst är det bra med mig :)
Nedräkningen har börjat :)

kramen!

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malin

12 januari 2009 10:31

fina bilder som vanligt! =)

Undra när du kommer och hälsar på då?? hm..jag vääntaar! =)

 
Malin

Malin

12 januari 2009 11:13

:) det är runt 4v kvar.
Så nu går jag å känner efter hela tiden :)

Kramar fråm småland :)

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Maijsan

Maijsan

12 januari 2009 11:44

Ja helt underbart... att man kan längta efter något så otroligt... de är inte direkt som att längta efter en utlandsresa... de är ju för tusan en helt ny familjemedlem ;) Helt underbart! i veckan händer de inte allt för mkt, ska jobba två dagar och fixa med liet papper till ams och a-kassan, vad ska du göra då? kram kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Ingen bild

malin

12 januari 2009 14:17

ja, och dem är jättesköna. =)

Ja, det blev ju så, därför jag kunde vara ledig 2 helger nu i jul och nyår. Så tar jag 2 helger i rad nu istället. tärt, men det var ju skönt och va långledig förut, mer värt. =)

hörs senare, kram

 
Emelie

Emelie

12 januari 2009 15:43

Jag ska hålla det hemligt ett litet tag till, tills jag är helt säker. Kul jag är va?:)

http://www.emeliedanielsson.blogspot.com

 
malin

malin

12 januari 2009 18:17

vad är det jag ser? Heter jag lillmalin nu?? =) hehe

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Madeleine

Madeleine

12 januari 2009 19:38

Stor hon är nu tjejen ;-)

http://www.muppsan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards