Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

när ensamheten smyger sig på..

Av Sara - 14 januari 2009 19:17



Ännu en kväll ensam, framför datorn..

men jag har haft en trevlig dag! Lunchade

m. Katrin ist. för Lina, som kände sig hängig.

Åt Meze-tallrik och fikade chokladtårta och Latte.

Har även utnyttjat presentkorten jag fick på

MakeUpStore. En FaceMist och ett läppglans blev det =)

Nu har jag presentkortet på BelleVisage kvar. Där har

jag hela 1400spänn att spendera. Nice! Fast jag ska nog

vänta tills nån gång efter sommaren med det ;)


Fick ett efterlängtat brev idag, och så har

jag hämtat ut pengarna som kom m. postgiro igår.

Emmy har lärt sig en massa nya ord på dagis

bl.a ÄGG, haha. Och hon utvecklas verkligen

i rasande fart nu! Det är så kul att se! =)

Och imorgonkväll kommer Christian hem!


Ja, ända fram tills ikväll har både jag och Emmy haft

en jättebra dag. Men efter att vi käkat middag fick jag

ett mess från en mycket nära väns flickvän.

Min kompis sitter häktad sedan några dagar tillbaka.

Rättegång väntar, och det ser väl kanske inte så

bra ut just nu...Behöver inte gå in på detaljer, men det

berörde mig verkligen eftersom den här killen alltid ställt

upp för mig osv...=/


Nu sover Emmy, och jag ska läsa nyaste numret av

Glamour, som jag köpte igår men glömde kvar i väskan..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards