Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

and the winner is...

Av Sara - 17 januari 2009 18:46



Yes! Jag vann jeansen på Tradera...För ynka

36 spänn =) Sedan fyndade jag en VanGils-parfym

på Kicks idag också...Halva priset ju. Klart man måste

slå till, hehe. 2 pyjamaser till Emlan blev det också.

Mitt schema är utskrivet. Tack för hjälpen Malin =)

Så nu är det bara att köra igång på måndag..Spännande.


Mina föräldrar var snälla och kom hit för att passa Emmy

idag, medans jag for till Birsta och fixade det där med

utskriften, samt storhandlade.

Emmy vill förövrigt inte äta annat än yoghurt.

Hon har blivit sämre igen nu. Snoret bara rinner, och hon

hostar tills hon nästan spyr. Nu då jag tempade henne hade

hon 38.4 Just nu sover hon iallafall efter en massa näsdroppar

och en Panodil.supp Får se hur länge det håller i sig../S


 
 
Lotta

Lotta

17 januari 2009 20:01

Ja desamma =)
Jo de är bättre, han hostar lite. Men jobbigast är väl näsan. Det rinner HELA tiden typ! Skulle vilja stoppa upp två bomullsbollar men tror inte han skulle gilla det ;)
Jag ska nog försöka rensa lite kläder imorgon och förbereda mig mentalt inför jobb och dagis ;) Jag har inte förberett nånting! Har inte ens börjat märka hans kläder.. suck! Hur har ni märkt Emmys kläder?

http://www.ecin.blogg.se

 
Malin

Malin

17 januari 2009 20:17

Nej, vi vet INTE om det är en pojke eller flicka. Men är det en flicka ska hon heta Tekla Maria. Det är pojknamnet vi inte riktigt kan bestämma oss för. Men det blir väll lättare när man väl ser den lilla människa som ska bära på namnet :) Då kanske det till å med blir nåt helt annat!?!

http://hazzel.bloggagratis.se

 
Maijsan

Maijsan

17 januari 2009 20:35

ja idag va ju första gången jag var där, så idag fick ja lite genomgång och stå i kassa, grilal lite korv och diska en massa ;) hoppas febern ger med sig för lill snuttan snart iaf. kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Maijsan

Maijsan

17 januari 2009 22:22

ja det hoppas jag verkligen att man får... bör borde man, eftersom det är JÄTTE mkt järn i spenat :) har inte hört eller läst någonstan att man inte bör äta de iaf :) Hoppas hoppas, ja imorn är det ju helgens sista dag och jag har lovat att följa med en kompis på stan. har verkligen inte en endaste spänn så får se hur måttligt road jag är av att gå på stan ;) ja absolut, får jag bara jobba nå mer så vill ja ju jätte gärna att ni kommer dit och hälsar på :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Lotta

Lotta

18 januari 2009 08:58

Jag kommer vara med imorgon på förmiddagen, börjar jobba efter lunch. Sen får vi se resten av veckan om jag kan vara med =)

http://www.ecin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards