Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Sara - 10 oktober 2009 21:11



dagens bilder:


                  

  


fr. vår dag/kväll i Matfors =)


*

*

      

...och några bilder från tidigare i veckan.

*

*


Av Sara - 10 oktober 2009 14:33



me   jag2   jagEmmy  


em2   eee  

  


Ja,så här såg vi ut för ca 1 år sedan.. 

Bilder fr. förra hösten =)




Av Sara - 10 oktober 2009 14:32



Just jag..Har ju inte visat mitt Tradera-fynd ännu.

Min "nya" Henri Lloydjacka:


  

Av Sara - 10 oktober 2009 14:27




Just nu befinner vi oss i Matfors hos svärisarna.

C och svärfar byter däck på bilarna. Malin och

svärmor har nyss varit ute på promenad.

Robban ligger på sängen och har ont i foten.

Emmy sover ute i vagnen.

Och jag sitter här m. Philip bredvid mig...

...bara så ni vet! =P

Ovido - Quiz & Flashcards