Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Sara - 27 oktober 2009 19:25



Idag då Christian hämtade Emmy på dagis

berättade hennes fröken att de hade haft

"Nallegrupp" idag och att barnen fått måla

av nallen Charlie, som är som deras maskot typ.

Alla hade blivit mkt imponerade av Emmys teckning

som tydligen var en alldeles riktig huvudfoting, och

det är nog ovanligt att barn som är endast 2 år kan

rita sådana! Kul att höra. Då blir man stolt och varm

i hjärtat kan jag lova =)

Tänkte sedan att jag skulle testa om hon kunde rita

en likadan teckning här hemma. Och det gjorde hon!


     

Min duktiga lilla tjej <3

*

*

Ikväll har vi bakat moccarutor..igen. Hård åtgång på dem här hemma,hehe.

Imorgon ska vi nog göra kladdkaka och ev några småkakor.

C vill ha bullar, men det är jag för lat för at göra *s*

*

*

Imorgon är det "mammasamtal" på MVC som gäller för mig(ochP)

och Christian ska till tandis igen och sedan umgås m. Malin.

Nu vill Philip ha lite uppmärksamhet.

Återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards