Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Sara - 24 oktober 2009 22:44



Glöm nu inte att ställa tillbaka klockan

1 timme inatt! Nu är det vintertid som gäller.

Ska bli "spännande" att se hur barnen, framförallt

Philip reagerar på det..han som just fått bra sovvanor

på nätterna *pepparpeppar*


Snart är det jul, hehe.

eryty  


*

*

Vann ett par jeans på Tradera nyss. 155:-, plus frakt.

Som hittat för ett par Wranglerjeans =)

Micke och S åkte precis. Killarna har ju haft spelkväll.

Jag och S fick i uppdrag att åka och köpa mat vi *s*

Nu blir det en film tror jag...P sover gott i SIN säng.

Min älskade lilla pojke...Så himla snäll och duktig! <3

*



Av Sara - 24 oktober 2009 17:55



aj aj aj..min mage upskattade inte alls

omeletten m. ost och kryddig choritzo som

jag snodde ihop då vi åt sen lunch....

Lägg till en moccaruta, 3 kanelkakor samt

en bulle så är magsårsvarningen ett faktum!!

Det bränner som fan och jag önskar nästan

att det gick att dricka kylbalsam.. eller nått =P



Nu sitter jag och bevakar några auktioner på

Tradera, as usual,hehe. Philip blev trött igen

och ligger och sover. Jobbigt att kolla på

tv då det spelas PS3 kanske...

Nä..åter till Tradera. Skynda fynda!! *s*



Av Sara - 24 oktober 2009 17:44


Philip har "grabbkväll" m. pappa C och farbror Micke =)


    

Av Sara - 24 oktober 2009 17:41



Min son vet hur man gör mamman glad

då det vankas Ikea-shopping ;)

Så här såg han ut under hela tiden, inkl. då vi käkade.:


    

.....

(Emmy däremot var övertrött och gnällig...Lillpluttan)

Av Sara - 24 oktober 2009 11:54



Har nyss haft besök av barnens mm & mf.

Emmy blev överlycklig då dom kom.

Hon sprang och kramade dem så fort de

kommit upp för trappan =)


Mamma hade med sig bullar, och jag och Emmy

bjöd på kanelkakor och moccarutor som vi bakat.

Så snart vi fikat klart sa Emmy att hon ville åka

med mormor och morfar hem! Vi hade inte alls pratat

om det, så jag och C blev förvånade.

Emmy åka slund,sa hon =)

dvs. Emmy vill åka till Erikslund,hehe.

Och mina föräldrar var snälla och lät henne följa med.

Ska hämta hem henne imorgon. Men först ska jag

till LottaMaryKay-"party". Ska bli trevligt.


........

Ovido - Quiz & Flashcards