Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sara - 19 oktober 2009 19:16



Fick ett paket idag ;)

Så numera står det en gäng finfina

Dior-produkter på min badrumshylla!

Nu kommer jag äntligen att kunna se

framemot en vinter UTAN torr, röd och

fnasig hy. Härligt!


  


  

Av Sara - 19 oktober 2009 19:00



C har haft ont i nacken, och efter att

han dragit den där tanden. Eftersom det är enklare att

ta hand om Philip än att roa Emmy, så gjorde vi ett litet byte i dag.

C fick vara hemma och flaskmata P, medan jag tog med

mig Emmy till Drakborgen. På Drakborgen var det lugnare än lugnast...

Tre barn plus Emmy under hela tiden vi var där. Faktiskt

rätt skönt,hehe. Och Emmy vågade lite mer, och kunde gå

runt och kolla i lugn och ro.Toppen

Vi fikade och lekte, innan hon blev för trött.

Men hon var verkligen hur bra som helst då vi var där.

Inget trots och inget grinigt humör. Allt var perfekt.

Så himla mysigt att få ha henne alldeles för mig själv.

Min älskade lilla unge! <3 Mer mamma-Emmydagar framöver!

*

*

Imorgon ska C,Philip och jag kolla på en ny garderob,gardinstång,

gardiner och lite sånt medan Emmy är på dagis.

Emmys rum blev jättefint. Min sambo, han kan han =)

Kanske skulle behöva köpa hem lite mat också.

På onsdag ska jag ha en STÄDdag!!

Vet inte vad vi ska hitta på resten av veckan,men dagarna lär

nog gå rätt fort som vanligt. /S


dagens bilder:

            


...och några på Philip förstås =)

      

*

*

Ovido - Quiz & Flashcards