Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Sara - 12 oktober 2009 20:52



Imorgon ska Emmy på dagis en halvtimme tidigare

än vanligt eftersom dom ska fotograferas då. =)

Christian ska vara m. Malin, och jag ska plugga

m. Anna. Jag ska ju göra en omtentaAnatomin

om några veckor hade jag tänkt. Får se hur det går...


På onsdag ska jag nog försöka hinna städa lite, samt

läsa lite till. På torsdageftermiddag ska Emmy åka

till mm & mf, eftersom vi ska börja med tapetseringen

av hennes rum. Bära ut grejor, riva tapet etc.

Tror jag och Philip ska åka upp till Erikslund på lör.

eller sön. så vi är ur vägen för min arbetselake sambo*s*

och för att få umgås lite m. mina föräldrar..och Emlan förstås!

*

*

Ikväll har jag suttit här och läst lite ang. operationer av

whiplash-skador. C funderar ju på att göra en sådan.

Sista utvägen nu liksom, då läkarna här inte kan göra nått

samt att han kommer att bli utförsäkrad nu vid årsskiftet.

Nån dag nu i veckan ska jag maila den här läkaren(Åke Nyström)

som utför dessa operationer i USA, och kolla upp om det finns

nån möjlighet för Christian att kunna få göra, OCH bli bra

av, en sådan op. Bara att hålla tummarna alltså.

Det är den sista möjligheten han(och även vi,hans

familj) har till ett normalt liv.

*

*


Av Sara - 12 oktober 2009 20:37



Attans, att jag skulle hitta produkter för mitt

ansikte,som verkligen funkar! Visst är jag grymt nöjd

att äntligen slippa den torra, röda och irriterade hud

som min nuna brukar bjuda på. Nu är man ju len som

en barnrumpa i ansiktet. MEN..med min vanliga(o)tur

så har jag lyckats med att pricka in ett av de dyrare

märkena. Dior HydraAction....Gudomligt!

But of course. Med det priset borde jag nästan bli av

med mina brustna blodkärl, få större ögon och högre

kindben,hehe. Men men...


 

   

       

Ovido - Quiz & Flashcards