Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Sara - 15 oktober 2009 21:37



Imorse efter att jag lämnat Emmy på dagis, var det bara

att göra sig iordning och packa skötväskan.

Först skjutsade jag Christian till stan där han skulle till

tandläkaren. Och sedan åkte jag och P vidare till Birsta

för att möta upp Anna & Pontus, och Linda!

Jättekul att träffa Linda igen också. Var ett tag sedan nu.

Och det känns verkligen som en evighet sedan vi gick

på Komvux och läste till USKa alla tre =)

Vi shoppade lite. (Jag köpte en vinteroverall till Emmy)

Och Linda köpte presenter till Pontus och Philip-

Jag valde en ljusblå dress och en pyamas till min P.

Kändes lite lyxigt att "bara få peka på det man ville ha" *s*

Vi avslutade m. en lunch på Ikea.

Lax m. grönsaksmedaljonger. Riktigt gott faktiskt!

Och,kors i taket, Philip sov precis HELA tiden! <3


Emmys mm & mf kom hit strax före 14. Jag och min mamma

hämtade henne på dagis- Och hon blev jätteglad då mormor

kom, och sprang direkt och kramade henne.

Väl hemma packade vi hennes väska, och så fick hon åka

med till Erikslund, där hon ska vara tills på sön. då jag

och Philip också åker dit.

Nu är C i full gång med att riva tapet i Emmys rum. Micke har

också varit här ikväll och hjälpt till.

Själv har jag burit på en lite smålessen Philip, bakat kladdkaka

och kollat på "Mammas pojkar" =)

M & R var också förbi här en snabbis nu. Missy och Milton smög

sig in i sovrummet och hoppade upp i sängen för att nosa lite

på Philip. Han blev nog rätt rädd, för han vrålade i högan sky,

stackaren, hehe. Tur att det är väldigt små hundar det där

annars hade han väl fått men för livet =P



Ovido - Quiz & Flashcards