Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sara - 20 oktober 2009 23:12



Kikar tillbaka i tiden, via mitt bildarkiv..

Så här såg det ut i december förra året.


lunch1   baka1   mickeemlan      c&e   pappaemmy   sova   tvbänk1   tvbänk   emmyochhästen   jag/c2   jag/C1  

*

*

Av Sara - 20 oktober 2009 22:55



jaha ja...då var man vaken alltför länge

ännu en kväll. Att man aldrig lär sig =P

Men alla som har barn vet kanske hur

gudomligt skönt det är med lite egentid?!

Att bara kunna slösurfa, ta en lång dusch,

läsa en tidning ifred etc. 

Bara koppla av, och ladda inför morgondagen.

Guld värt! =)


Ikväll har jag ätit en massa onyttigheter..igen.

Moccarutor, choritzo-korv och en macka.

Dock inte på samma gång..Det hade förmodligen

inte varit nån vidare smaksensation,hehe.

Måste iaf sluta med mina sena matvanor tror jag

för nu har jag faktiskt riktigt ont i magen också..

*

*

Just nu har jag ett gäng auktioner bevakade på

Tradera. Snacka om att bli beroende. Men det

går ju verkligen att fynda där.

Inte helt oviktigt för en fattig själ som jag!

*

*

men OM jag inte vore fattig, skulle jag gärna

investera i något av detta:

                


    




Av Sara - 20 oktober 2009 20:03



* Emmy har varit på dagis. Jag har lämnat och hämtat.

* jag, Christian och Philip har varit på Ikea

  och köpt en ny garderob, gardinstång och en lampa

* C fixat lite mer i Emlans rum

* min mamma och Katja var hit m. presenter till

  barnen, samt lite fika. Trevligt.=)

* gjorde kassler m. ris och bea. till middag

* Emmy och jag har bakat moccarutor


..och nu är det dax att försöka natta P. Kommer inte att bli

helt lätt, eftersom han nyss vaknade efter en 2 timmars-vila =P

Jaja...Imorgon blir det storstädning. Ska bli så skönt..ja, då det

väl är klart alltså =) Nä..får se om jag orkar sätta sig här en gång till

efter att man ammat....eller om jag somnar bredvid Philip då../S


Av Sara - 20 oktober 2009 19:10


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma Bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

1. Vad heter du: Sara

2. Ett ord på fyra bokstäver: sand
3. Flicknamn: Sophie
4. Pojknamn: Sebastian

5. Yrke: sjuksköterska
6. Färg: svart

7. Klädesplagg: slipover
8. Mat: sallad
9. Sak i badrummet: schampo
10. Plats/stad: Sundsvall
11. En orsak att vara sen: sovmorgon
12. Något man skriker: stopp!
13. Film: Shooter
14. Något man dricker: saft
15. Band: Silverchair
16. Djur: salamander
17. Gatunamn: strömgatan
18. Bil: Subaru
19. Sång: Sheena is a punkrocker

Ovido - Quiz & Flashcards