Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Sara - 17 oktober 2009 22:42



Usch! Idag har jag bara ätit en massa onyttigheter!!

Ett skrov, en bakelse och lite chips,hehe.

Nya tag imorgon alltså *s*


Vi har varit på Apoteket, Ica och Hagagrillen på förmiddagen.

Sedan fick vi besök av M & R, samt svärmor och svärfar.

Christian håller på grejar för fullt i Emmys rum.

Igår gjorde han inte kväll förrän runt 12 tror jag.

Mycket som ska hinnas med innan Emmy kommer hem

imorgon. Ja, jag och Philip ska ju till Erikslund och hämta henne.

Vi åker runt lunch och stannar där så länge vi orkar, så C har

möjlighet att hinna klart! I värsta fall får vi kanske sova över där,

eller ev. i Matfors, men vi håller tummarna för att han ska hinna klart!


Har lite nya bilder i mobilen. Men just nu orkar jag inte lägga upp dem,hehe.

Återkommer med dem imorgon kanske....

Philip sover faktiskt bra på nätterna nu...Fr. ca 21- 03. Sedan ammar jag

honom, och han får ligga kvar i vår säng(eller MIN just nu..C sover ju på soffan)

och där sover han till åtminstone 7, då han ammas igen och sedan somnar om!

Inte tokigt alls ju. *pepparpeppar* Min lilla knubbis <3



Ovido - Quiz & Flashcards