Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Sara - 7 oktober 2009 20:03



Ikväll har Emmy varit lite mammig. Kors i da roof! =)

Vi har målat, myst i soffan och försökt lära "oss" en

massa nya ord. Bl.a har vi övat på att Emmy ska kunna

säga både för- och efternamn. Dvs. EMMY NORDSTRÖM

(Ja, nu heter hon ju Lindqvist också, men det ska väl

bort så småningom.....)

Hursomhelst så säger hon att hon heter Nordstrump nu, haha.

Jag kunde inte hålla mig för skratt, vilket naturligtvis gjorde

att hon upprepade det minst 20 gånger till...Sötungen min. <3


Nä..nu har jag inte tid att blogga mer idag. Ska kolla lite på

Tradera och läsa lite bloggar, samt hinna med en dusch innan

Philip vaknar igen............................/S


Av Sara - 7 oktober 2009 14:35




Jahapp...så blev man sjuk då..bara så där.

Huvudvärk och feber. Och Philip är fortf snuvig.

Tråkigt. Hade planerat att träffa Mattias och hans

son idag, och att fira Annas Pontus imorgon,men icke!


Igår var P hemma m. Christian och blev flaskmatad för

andra gången =) Hade gått bra. Jag var i Birsta och köpte

fleecekläder och vinterkängor till Emlan, samt handlade mat.

Inga större utsvävningar alltså, men skönt att kunna åka

hemifrån ensam en stund och uträtta ärenden i lugn och ro.


Imorgon ska jag på efterkontroll på MVC. Skaffa nya minipiller

(för nu är det färdigproducerat på barnfronten!) och kolla så att allt är ok.

Christian ska till tandläkaren han, stackaren. Ingen dag att

direkt se framemot,hehe. /S

Ovido - Quiz & Flashcards